Druhá sezóna oblíbené live-action adaptace One Piece se blíží a fanoušci se mohou těšit na pokračování dobrodružství Monkey D. Luffyho a jeho posádky. Hlavní tvůrce Eiichiro Oda sdílel své nadšení kolem projektu a prozradil, co všechno obnáší jeho příprava.
V poznámce pro Jump Festa 2025 Eiichiro Oda uvedl, že stále touží prozkoumávat nové obzory pro One Piece. Zmínil, že i když je One Piece již populární na celém světě, nevzdává se snahy o něco většího: „Hodně lidí mi říkalo: ‚One Piece už je populární po celém světě, tak proč se vůbec obtěžovat s takovým úsilím o hraný seriál?‘ Ano, možná je v anime průmyslu celosvětově populární, ale kdyby vám někdo řekl, že tam venku čekají nové neprobádané obzory, nechtěli byste se po nich také vydat?“ Tento přístup ukazuje jeho oddanost a vášeň pro příběh, který přitahuje stále více diváků.
Oda dále potvrdil, že příští rok budou ohledně One Piece připravena různá oznámení. Z jeho slov je jasné, že Netflix live-action verze se pro něj stala důležitou prioritou. Po úspěchu první sezóny, která prokázala, že tento formát může být stejně populární jako originální anime, se očekává, že se příběh Luffyho a jeho přátel probere více do hloubky.
Co bude obsahovat druhá sezóna?
Druhá sezóna bude mít za cíl zachytit několik úvodních zápletek z populární mangy. Děj bude pokračovat tam, kde skončila první řada. Fanoušci se tak mohou těšit na dobrodružství ve městě Loguetown, kde se ukáže i Smoker, záporák, který byl naznačen na konci první sezóny. Následně se adaptace zaměří na další významné příběhové pasáže jako Reverse Mountain, Whiskey Peak, Little Garden a Drum Island.
Tato sezóna se zastaví těsně před příchodem do Arabasty, jednoho z klíčových míst na cestě Straw Hat pirátů. Očekává se, že tvůrci dají této části příběhu potřebný prostor, a proto může být pasáž Arabasta uložena až pro případnou třetí sezónu. Ta už je vlastně potvrzena, ale žádné bližší podrobnosti zatím nebyly zveřejněny.
Živá adaptace populární mangy One Piece na Netflixu dosáhla významného úspěchu. Během prvních čtyř dnů po premiéře 31. srpna 2023 zaznamenala 18,5 milionu zhlédnutí a 140 milionů hodin sledování, čímž překonala debut jiných adaptací, jako například Cowboy Bebop. Seriál se na Netflixu stal nejpopulárnějším v 46 zemích a dostal se do Top 10 v 93 zemích.