Studio Ghibli vydalo kimono ve stylu Totora, které se vyprodalo za 24 hodin

Sdílej článek

Nejnovější oděv značky Donguri Kyowakoku s motivem Totora je poctou tradiční japonské kultuře díky designu ve stylu kimona.

26. ledna představil internetový obchod Donguri Kyowakoku společnosti Ghibli kolekci My Neighbor Totoro Craft Style Collection – sadu oblečení, která obsahuje tři samostatné kusy. Podle SoraNews24 se ukázalo, že nejoblíbenější z nich je „Kardigan v japonském stylu“ inspirovaný Totorem, indigově zbarvený džínový kabát navržený tak, aby připomínal krátké kimono. Zadní stranu zdobí obrázek Totora letícího noční oblohou se svým slavným deštníkem.

Přestože byl kabát k dispozici výhradně členům obchodu Ghibli, byl vyprodán krátce poté, co byl na stránkách uveden. Jeho maloobchodní cena včetně daně je přibližně 13 200 jenů (asi 89,42 USD). Součástí kolekce je také džínová taška a „erimaki“ neboli krátká šála, obě zdobené výše zmíněným Totoro designem. Tyto položky stojí podstatně méně než kabátek, přičemž cena tašky je skromných 5 280 jenů (35,76 USD) a cena šály 3 300 jenů (22 USD). Společnost Donguri Kyowakoku ujistila zákazníky, že všechny kusy z kolekce Craft, které se vyprodají, doplní v dubnu nebo květnu.

Studio Ghibli vydalo My Neighbor Totoro v roce 1988 jako dvojfilm se svým dalším kultovním dílem Grave of the Fireflies. První film vypráví o dvou mladých dívkách Satsuki a Mei, které se přestěhují na japonský venkov, aby byly blíž své hospitalizované matce. Obě sestry jsou nadšené ze svého nového domova, který se nachází vedle starobylého lesa, jenž je domovem mnoha přírodních duchů, z nichž největšího dívky pojmenují Totoro. Satsuki a Mei prožijí s Totorem a jeho společníky, včetně podobně ikonického kočičího ducha známého jako Catbus, mnoho podivuhodných setkání. Od svého debutu si film získal mezinárodní věhlas a dokonce i krátké pokračování promítané výhradně v Ghibliho muzeu a parku.

Spolupráce s My Neighbor Totoro

Totoro má status ikony, což vedlo k desítkám významných spoluprací s velkými japonskými společnostmi. Slavný okinawský lihovar Kumesen Shuzo použil chlupatého maskota Ghibliho pro označení svého speciálního produktu – nového druhu rýžové whisky zvané „ukiyo„. Hayao Miyazaki a prezident a spoluzakladatel Studia Ghibli Toshio Suzuki navrhli logo Ukiyo, stylizovaný znak Totoro v kanji, který je zároveň součástí názvu značky. LINE, v Japonsku oblíbená aplikace sociálních médií, má také vlastní řadu emotikonů s motivem Totoro, z nichž některé vytvořil sám Suzuki. Kromě toho se Totoro často objevuje v nových kolekcích zboží v obchodech Ghibli, spolu s podobně populárními franšízami, jako je Howl’s Moving Castle a Kiki’s Delivery Service.

My Neighbor Totoro je k dispozici vedle dalších filmů Studia Ghibli na serveru Max.

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Go! Go! Loser Ranger je anime pro jaro 2024 inspirované sérií „The Boys”

V nedávném rozhovoru režisér Keiichi Sato hovoří o tom, jak si jejich právě vysílaný superhrdinský anime seriál vypůjčuje prvky z hitu The Boys. Go! Go!...

McDonald’s a Sanrio s Hello Kitty přicházejí s nejnovějším vydáním hračky Happy Meal na mezinárodní trh

Společnosti McDonald's a Sanrio přicházejí s nejnovějším vydáním Happy Meal Toy s Hello Kitty a jejími přáteli v roli příšerek Yu-Gi-Oh!. Společnost McDonald's ve Spojeném...

50 000 titulů mangy přeložených umělou inteligencí se dostane do zámoří

Velké společnosti, včetně vydavatele mangy Shogakukan, budou investovat do startupu, jehož cílem je přenést 50 000 mang přeložených umělou inteligencí do zahraničí. Podle nové zprávy...

Oficiální dabér One Piece oslavuje Luffyho narozeniny originálním dílem

Na oslavu narozenin Monkeyho D. Luffyho vytvořil Toshio Furukawa, VA One Piece, rozkošný portrét ikonického hrdiny One Piece a jeho bratra Ace. Furukawa sdílel výše...

Dragon Ball představuje barevnou ilustraci Gokua a Androida v dramatickém stylu 90. let

Dragon Ball se pyšní plnobarevnou obálkou od Akiry Toriyamy, na které je Goku a hrozivá hrozba Androidů s pravou atmosférou 90. let. Na oficiálních stránkách...

Reincarnated as a Slime odhaluje debutový trailer k RPG od Bandai pro konzole a PC

Populární isekai anime That Time I Got Reincarnated as a Slime dostává akční RPG hru na PC a konzole včetně Nintenda Switch. Společnost Bandai Namco...

My Hero Academia vydává k 10. výročí emotivní film

S blížícím se koncem seriálu My Hero Academia byl k jeho 10. výročí vydán krátký hraný film inspirovaný sérií Shonen Jump. Na oficiálním kanálu Shonen...

Nový nůž Fist of the North Star konečně zahnal hlad fanoušků

Fanoušci seriálu Fist of the North Start mohou krájet jako Kenshiro a Rei, pokud podpoří kampaň na Kickstarteru pro tematický kuchyňský nůž této klasické...

Webové stránky Dragon Ball potvrdily plány na návrat mangy

Oficiální webové stránky Dragon Ball k radosti fanoušků potvrzují, že se plánuje návrat mangy Dragon Ball Super. Oficiální stránky Dragon Ball zveřejnily 19. dubna 2024...

Prezident studia Naruto: „Demon Slayer byl zásadním zlomem v anime průmyslu“

Prezident studia Pierrot Michiyuki Honma považuje masově oblíbeného Demon Slayera za zásadní zlom v anime průmyslu. Honma hovořil s časopisem Comic Natalie, kde prozradil, že...
-Reklama-