Studio Ghibli vydalo kimono ve stylu Totora, které se vyprodalo za 24 hodin

Sdílej článek

Nejnovější oděv značky Donguri Kyowakoku s motivem Totora je poctou tradiční japonské kultuře díky designu ve stylu kimona.

26. ledna představil internetový obchod Donguri Kyowakoku společnosti Ghibli kolekci My Neighbor Totoro Craft Style Collection – sadu oblečení, která obsahuje tři samostatné kusy. Podle SoraNews24 se ukázalo, že nejoblíbenější z nich je „Kardigan v japonském stylu“ inspirovaný Totorem, indigově zbarvený džínový kabát navržený tak, aby připomínal krátké kimono. Zadní stranu zdobí obrázek Totora letícího noční oblohou se svým slavným deštníkem.

Přestože byl kabát k dispozici výhradně členům obchodu Ghibli, byl vyprodán krátce poté, co byl na stránkách uveden. Jeho maloobchodní cena včetně daně je přibližně 13 200 jenů (asi 89,42 USD). Součástí kolekce je také džínová taška a „erimaki“ neboli krátká šála, obě zdobené výše zmíněným Totoro designem. Tyto položky stojí podstatně méně než kabátek, přičemž cena tašky je skromných 5 280 jenů (35,76 USD) a cena šály 3 300 jenů (22 USD). Společnost Donguri Kyowakoku ujistila zákazníky, že všechny kusy z kolekce Craft, které se vyprodají, doplní v dubnu nebo květnu.

Studio Ghibli vydalo My Neighbor Totoro v roce 1988 jako dvojfilm se svým dalším kultovním dílem Grave of the Fireflies. První film vypráví o dvou mladých dívkách Satsuki a Mei, které se přestěhují na japonský venkov, aby byly blíž své hospitalizované matce. Obě sestry jsou nadšené ze svého nového domova, který se nachází vedle starobylého lesa, jenž je domovem mnoha přírodních duchů, z nichž největšího dívky pojmenují Totoro. Satsuki a Mei prožijí s Totorem a jeho společníky, včetně podobně ikonického kočičího ducha známého jako Catbus, mnoho podivuhodných setkání. Od svého debutu si film získal mezinárodní věhlas a dokonce i krátké pokračování promítané výhradně v Ghibliho muzeu a parku.

Spolupráce s My Neighbor Totoro

Totoro má status ikony, což vedlo k desítkám významných spoluprací s velkými japonskými společnostmi. Slavný okinawský lihovar Kumesen Shuzo použil chlupatého maskota Ghibliho pro označení svého speciálního produktu – nového druhu rýžové whisky zvané „ukiyo„. Hayao Miyazaki a prezident a spoluzakladatel Studia Ghibli Toshio Suzuki navrhli logo Ukiyo, stylizovaný znak Totoro v kanji, který je zároveň součástí názvu značky. LINE, v Japonsku oblíbená aplikace sociálních médií, má také vlastní řadu emotikonů s motivem Totoro, z nichž některé vytvořil sám Suzuki. Kromě toho se Totoro často objevuje v nových kolekcích zboží v obchodech Ghibli, spolu s podobně populárními franšízami, jako je Howl’s Moving Castle a Kiki’s Delivery Service.

My Neighbor Totoro je k dispozici vedle dalších filmů Studia Ghibli na serveru Max.

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Anime studio Bones slaví 25. výročí čtyřdílným dokumentem

Na rok 2024 připadá 25. výročí založení studia Bones, které stojí za My Hero Academia, Fullmetal Alchemist, Mob Psycho 100 a mnoha dalšími úžasnými anime. Studio již připravilo řadu projektů k připomenutí tohoto historického úspěchu, z nichž prvním byla premiéra seriálu Metallic Rouge. Pokračováním oslav 25. výročí je čtyřdílný dokumentární seriál, který se vysílá exkluzivně na platformě Crunchyroll.

Manga Look Back od Chainsaw Man tvůrce dostane anime adaptaci

Look Back, one-shot manga od tvůrce Chainsaw Mana Tatsuki Fujimoto, se dočká filmové anime adaptace. K dispozici je již první oficiální trailer a datum vydání.

McDonald’s spolupracuje se studiem Pierrot na časově omezeném projektu

McDonald's se chystá na novou anime spolupráci s Pierrotem, kultovním anime studiem, které stojí za seriály Naruto, Bleach a Yu Yu Hakusho. Na oficiálním účtu...

Toyota představila nové futuristické anime GRIP

Toyota začíná propagovat své vozy neobvyklým způsobem. Na objednávku japonské automobilky vzniklo anime inspirované klasickým seriálem Initial D. Nový pětidílný seriál s názvem GRIP si klade za cíl přilákat potenciální automobilové nadšence prostřednictvím popularity anime.

Nadcházející vydání One Piece Heroines obsahuje Boa Hancock a Utu z filmu Red

Oblíbené ženské osazenstvo One Piece se vrací do centra pozornosti v novém díle oblíbené série lehkých románů Heroines. Heroines, kterou napsal Jun Esaka (čti Džun...

Kolaborace Jujutsu Kaisen x CASETiFY přináší řadu technického příslušenství

Populární anime Jujutsu Kaisen dostává vlastní kolekci od společnosti CASETiFY. Ta obsahuje pouzdra na telefony Samsung, iPhone a Google Pixel a exkluzivní sadu příslušenství.

One Piece dabér žádá o finanční podporu po dvou operacích

Daniel Baugh, anglický představitel Jinbeho z One Piece, nedávno podstoupil několik operací, které mu měly pomoci zmírnit spinální stenózu. Jeho rodina se obrátila na crowdfunding, aby mu pomohla pokrýt náklady.

Funimation v dubnu oficiálně ukončí provoz své aplikace a webu

Funimation, jeden z nejoblíbenějších provozovatelů streamování anime, oznámil, že v rámci fúze se společností Crunchyroll v březnu 2022 ukončí 2. dubna 2024 provoz své aplikace a webových stránek.

První konzolová hra Spy x Family odhaluje mezinárodní datum vydání

Spy x Family: Operation Memories, odhaluje nový trailer s anglickými titulky a datum vydání. Společnost Bandai Namco Entertainment Co., Ltd. oznámila, že hru Spy x...

Solo Leveling vyřazuje studio PPURI z titulků po divácké nespokojenosti

Populární anime Solo Leveling čelí odporu korejských diváků poté, co se na jeho výrobě podílelo talentované, ale kontroverzní studio. Studio PPURI, které je zodpovědné za...
-Reklama-