Rozšíření do hry Jujutsu Kaisen: Cursed Clash přináší vzrušující novinky. Fanoušci se mohou těšit na DLC Shibuya Incident a bezplatnou aktualizaci, které budou k dispozici 21. listopadu. Do hry přijdou nejen nové postavy, ale také další obsah a možnosti přizpůsobení.
DLC Shibuya Incident pro hru Jujutsu Kaisen: Cursed Clash představí hráčům nové hratelné postavy. Mezi nimi najdeme Mei Mei, Naobita Zen’in a Choso, kteří se stanou součástí příběhového módu. Tento doplněk také zahrnuje scénář z populárního příběhové pasáže Shibuya Incident. Očekává se, že toto DLC přinese do hry mnoho nového obsahu, včetně dodatečných skinů, titulů a možností přizpůsobení menu.
Jujutsu Kaisen: Cursed Clash dostane i bezplatnou aktualizaci
S DLC bude zároveň vydaná bezplatná aktualizace, která přidá Ultimate Mechamaru jako hratelnou postavu. Dřívější aktualizace doplnily hru o další postavy, včetně Young Goji, Young Geto a Toji v rámci DLC Hidden Inventory/Premature Death. Bezplatné aktualizace 2 a 3 pak přidaly Kamo Noritoshi a Miwa Kasumi. Hra Jujutsu Kaisen: Cursed Clash byla poprvé uvedena na trh 2. února a je dostupná na platformách jako Nintendo Switch, PlayStation 4 a 5, Xbox One, Xbox Series X|S a PC.
Milovníci Jujutsu Kaisen se mohou těšit nejen na herní novinky, ale také na plánovaný film Jujutsu Kaisen Season 2 Hidden Inventory/Premature Death, který by měl mít premiéru v roce 2025.
Společnost Bandai Namco Entertainment popisuje hru oficálně takto:
„Arénové souboje ve hře Jujutsu Kaisen Cursed Clash umožňují fanouškům projít a znovu prožít původní příběh a akci anime Jujutsu Kaisen, kde hlavní hrdina Yuji Itadori a řada nezapomenutelných postav brání lidstvo proti příšerám známým jako Curses v současném Japonsku. Hra zůstává věrná původnímu dílu s vizuální stránkou inspirovanou osobitou estetikou série, s výběrem více než patnácti oblíbených bojovníků na výběr a s intenzivní akcí a výbušnými animacemi.
Ve hře Jujutsu Kaisen Cursed Clash si hráči budou moci vybrat vlastní týmy 2v2, z nichž každý je schopen provádět širokou škálu mocných týmových útoků a komb. Různé kombinace postav budou mít jedinečnou synergii a dynamiku síly. Dokončováním bitev si hráči zvyšují úroveň síly svého bojovníka, čímž se jim postupem času odemykají silnější útoky.“