Crunchyroll a Crocs spolupracují na výrobě obuvi Jujutsu Kaisen Clogs s Gojem a Yujim

Sdílej článek

Crocs to dělá znovu, tentokrát ve spolupráci s Crunchyrollem vydává obuv s motivy Goja a Yujiho v rámci série Jujutsu Kaisen.

Spolupráce, která je k dispozici na stránkách Crocs.com, obsahuje dva páry bot, jeden pár pantoflí a pět tematických doplňků Jibbitz. Ve spolupráci se objevují fanoušky oblíbené postavy Yuji Itadori, Megumi Fushigoro, Sukuna, Gojo Satoru a Nobara Kugisaki, přičemž Yuji i Gojo dostali své vlastní tematické pantofle.

Botky Yuji, které se prodávají v dětských velikostech za 49,99 USD, jsou v tmavě modré barvě se světle modrými detaily a jsou vybaveny exkluzivními prvky Yuji Jibbitz, včetně jeho obličeje, emblému Tokyo Jujutsu High, nechvalně proslulé krabičky na prsty a dalších. Boty Gojo v ceně 59,99 USD, které byly vydány ve velikostech pro dospělé, jsou v černé barvě s fialovými detaily a obsahují Jibbitz s motivem Gojo, včetně jeho postavy, jeho klasického znaku míru a emblému Tokyo Jujutsu High. Pantofle v ceně 40,00 USD a vydané ve velikostech pro dospělé jsou k dostání pouze u vybraných prodejců a na některých mezinárodních pobočkách Crocs, ale jsou tmavě modré a jsou na nich vyobrazeni Yuji, Megumi a Nobara. Samostatné pětibalení Jibbitz s chibi verzemi Yujiho, Megumiho, Sukuna, Goja a Nobary je k dostání za 19,99 USD.

Série Jujutsu Kaisen

Jujutsu Kaisen, jehož autorem je Gege Akutami, poprvé vyšel jako manga v časopise Weekly Shōnen Jump v roce 2018. Sleduje příběh Yuji Itadoriho, středoškolského studenta, který se po kontaktu s mocným prokletým předmětem zaplete do světa kleteb, čarodějů a nadpřirozených sil. Přidá se k tajné organizaci čarodějů Jujutsu, aby se naučil ovládat prokletou energii a chránit lidi před nebezpečnými kletbami. Série je známá svou dynamickou akcí, dobře propracovanými postavami a složitým systémem síly.

Jujutsu Kaisen si získal mezinárodní uznání díky poutavému příběhu a intenzivním bojovým sekvencím a stal se jednou z nejprodávanějších mang všech dob s více než 80 miliony výtisků mangy v oběhu k červenci 2023. Po premiéře anime adaptace od společnosti MAPPA v roce 2020 popularita série jen vzrostla. Anime Jujutsu Kaisen je také široce chváleno za kvalitu animace a věrnou adaptaci mangy. Jak anime, tak manga se stále vyrábějí a jejich sledovanost nadále roste, zejména díky spolupráci s oděvními značkami, jako je Uniqlo a nyní Crocs.

Společnost Crocs se již dříve spojila s dalšími významnými anime seriály, například s Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba a Pokémon. Spolupráce Crocs x Jujutsu Kaisen je dalším důkazem uznání seriálu a jeho oddané fanouškovské základny. Kolekci najdete na stránkách Crocs.com a u prodejců obuvi Journeys a Champ’s.

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Anime One Piece bude mít půlroční přestávku

Tvůrci anime One Piece prozradili, že oblíbený seriál bude mít od letošního října šestiměsíční přestávku. Toto rozhodnutí přichází v době, kdy se anime chystá...

Anime My Hero Academia skončí 8. sérií v roce 2025

Nadcházející osmá série anime seriálu My Hero Academia bude poslední. Toto oznámení přichází v návaznosti na nedávno ukončené finále sedmé série s názvem "Battle Without a Quirk", které bylo odvysíláno 7. října. Fanoušci se tak připravují na rozloučení se svými oblíbenými postavami. Letos v srpnu skončila také manga.

Producent anime Uzumaki vysvětlil náhlý pokles kvality

Diváci anime seriálu Uzumaki od společnost Adult Swim byli v uplynulém týdnu ohromeni výrazným poklesem kvality animace. Druhá epizoda vypadá daleko hůře než první, což vyvolalo značnou kritiku. Výkonný producent Jason DeMarco spolu s animátorem Henry Thurlow se k problému vyjádřili na sociálních sítích a vinu připsali externím produkčním společnostem a chybám vedení.

Anime Terminator Zero nejspíš dostane druhou sezónu

Anime seriál Terminator Zero od společnosti Netflix, který dostal převážně kladných recenzí od fanoušků i kritiků, se možná dočká druhé sezóny. První sezóna úspěšně přetvořila kultovní příběh Terminátora, představila divákům nové postavy a poutavý děj zasazený do Japonska. Nyní streamovací gigant nechtěně zveřejnil na platformu X chystané seriály, mezi nimiž se objevil i Terminator Zero.

Manga JoJo’s Bizarre Adventure: Steel Ball Run dostane oficiální anglické vydání

Manga JoJo's Bizarre Adventure: Steel Ball Run se konečně dočká oficiálního anglického překladu od společnosti Viz Media. Jedná se o jedno z nejvíce očekávaných oznámení, což podtrhuje neutuchající popularitu této kultovní série od Hirohiko Araki.

One Piece oznámil vydání streetwear kolekce ke svému 25. výročí

Streetwearová značka HYPLAND představila novou vzrušující kolekci k 25. výročí seriálu One Piece. Tato velmi očekávaná spolupráce, inspirovaná příběhovou linkou Punk Hazard, zahrnuje širokou škálu oblečení, doplňků a domácích potřeb s postavami jako Monkey D. Luffy, Brook a Trafalgar D. Water Law. Kolekce bude dostupná od 5. října 2024 v obchodě HYPLAND v městské čtvrti Kalifornie Little Tokyo a 7. října bude následovat vydání na eshopu.

Nadcházející anime Dandadan slibuje jedinečnou směs nadpřirozených a sci-fi prvků

Blíží se premiéra anime Dandadan, adaptace stejnojmenné mangy od autora Tatsu Yukinobu. Série nabízí inovativní kombinaci nadpřirozených a sci-fi prvků, která zaujme diváky a zároveň zpochybní tradiční žánry. Yukinobu v nedávném rozhovoru přiznal, že se nechal inspirovat hororovými mangy od Junji Ito nebo dílem Berserk od Kentaro Miura. Seriál vyjde 3. října v rámci pořadu Super Animeism Turbo japonské televizní stanice MBS.

Autor Hunter x Hunter prozradil zásadní novinky týkající se budoucnosti mangy

Do očekávaného návratu Hunter x Hunter do časopisu Weekly Shonen Jump zbývá pouhý týden. Jeho autor Yoshihiro Togashi se nyní podělil o důležité informace o svých plánech ohledně budoucnosti mangy. Po více než roční přestávce mohou fanoušci očekávat stálý přísun nového obsahu, přičemž místo pravidelného týdenního formátu se mohou objevit i delší kapitoly v jiných formátech.

Anime Spice and Wolf se dočká druhé sezóny

Anime seriál Spice and Wolf: Merchant Meets The Wise Wolf oficiálně potvrdil vydání druhé série. Vrátí se oblíbené postavy Kraft Lawrence a Holo the...

Yu-Gi-Oh! otevírá oficiální mezinárodní online obchod

Popularita ikonické karetní hry Yu-Gi-Oh! stále roste. Proto se rozhodla společnost Konami Cross Media NY, která je zodpovědná za produkci anglických adaptací série Yu-Gi-Oh!, spustit nový mezinárodní online obchod. Tato iniciativa ve spolupráci se společností Zavvigroup Ltd. má za cíl poskytnout nadšencům Yu-Gi-Oh! po celém světě přístup ke vzácným kartám, sběratelským předmětům a oblečení. Digitální obchod se tento měsíc chystá k pozvolnému spuštění a fanoušci netrpělivě očekávají jeho plný debut, který by se měl odehrát koncem roku 2024.
-Reklama-