Popularita ikonické karetní hry Yu-Gi-Oh! stále roste. Proto se rozhodla společnost Konami Cross Media NY, která je zodpovědná za produkci anglických adaptací série Yu-Gi-Oh!, spustit nový mezinárodní online obchod. Tato iniciativa ve spolupráci se společností Zavvigroup Ltd. má za cíl poskytnout nadšencům Yu-Gi-Oh! po celém světě přístup ke vzácným kartám, sběratelským předmětům a oblečení. Digitální obchod se tento měsíc chystá k pozvolnému spuštění a fanoušci netrpělivě očekávají jeho plný debut, který by se měl odehrát koncem roku 2024.
V oficiální tiskové zprávě vyjádřila Jennifer Coleman, viceprezidentka pro licencování a marketing ve společnosti Konami Cross Media NY, nadšení z nové spolupráce: „Vítáme společnost Zavvigroup Ltd. v rodině Yu-Gi-Oh! Tato nová dohoda nám umožní plnit zakázkové produkty Yu-Gi-Oh! POD (Print on Demand) fanouškům v USA, Evropě, Velké Británii, Austrálii a na Novém Zélandu, což nám poskytne širší dosah.“ Model tisku na vyžádání umožní obchodu uspokojit specifické požadavky zákazníků. Zároveň také zajistí, že fanoušci dostanou vysoce kvalitní zboží přímo od oficiálního zdroje.
Coleman zdůraznila důležitost uživatelského komfortu a prohlásila: „Vzhledem k tomu, že se podnikání v oblasti elektronického obchodování neustále vyvíjí, jsme odhodláni modernizovat naše stránky tak, abychom našim fanouškům poskytli co nejlepší zážitek z online nakupování.“ Tento závazek je právě podpořen odbornými znalostmi společnosti Zavvigroup v oblasti vyřizování objednávek, tisku, balení a logistiky přepravy. Joe Anderton, obchodní ředitel společnosti Zavvigroup Ltd., přidal povzbudivý vzkaz pro fanoušky: „Je čas stát se největším duelistou na světě a fanoušci toho mohou dosáhnout díky naší široké nabídce zboží Yu-Gi-Oh!“
Yu-Gi-Oh! má úspěch i s jinými spoluprácemi
Kromě spuštění nového obchodu se zbožím Yu-Gi-Oh! aktivně zapojuje fanoušky prostřednictvím několika zajímavých spoluprací. Velký ohlas vzbudila limitovaná edice skateboardů vytvořených společností Bear Walker, které jsou inspirovány silnými kartami. Vedle těchto unikátních nabídek se objevilo i partnerství se společností HYP Hats, která vytvořila zajímavou kolekci ponožek. Pozornost vzbudil i nedávný crossover s Hello Kitty pro Happy Meals McDonald’s, který rozšířil přítomnost franšízy v mainstreamové kultuře.
Co se týče celkové výkonnosti, je karetní hra Yu-Gi-Oh! stále neuvěřitelně úspěšná. Zprávy uvádějí, že od roku 2019 vzrostl prodej jen na eBay o 40 %, což poukazuje na rostoucí trh s 3 300 vyhledáváními produktů Yu-Gi-Oh! každou hodinu. Nedávno se konalo mistrovství světa, na němž byl vedle dalších šampionů v různých kategoriích korunován mistrem světa americký hráč Ruben Penaranda.