Hello Kitty vydává speciální kolekci k 50. výročí s novou řadou Uniqlo

Sdílej článek

Hello Kitty a Sanrio se při příležitosti jejího 50. výročí vracejí do 70. let a odhalují spolupráci s oblíbeným Uniqlo na oblečení inspirovaném retro stylem.

Prostřednictvím oficiálních webových stránek společnosti Sanrio se Hello Kitty, Kuromi, Cinnamoroll a My Melody objeví v nové řadě oblečení Uniqlo, která obsahuje grafická trička a pyžamové kalhoty na spaní nebo na běhání. Sanrio o kolekci oficiálně informuje: „Na oslavu 50. výročí Hello Kitty vydá Uniqlo grafická trička a oblečení pro volný čas! Nejen Kitty, ale i Kuromi, Cinnamoroll a My Melody se mohou stát Kitty a vrátit se v čase do 70. let ☆ Určitě si prohlédněte retro a popovou kolekci ♡ Na TikToku jsou nyní k dispozici také filtry Hello Kitty AR! Skenujte je z POP v prodejnách UNIQLO ♪ Oslavme společně naše 50. výročí ☆.

K 50. výročí Hello Kitty vyjde několik kolaborací a nové zboží

Nová trička s grafikou Sanrio Uniqlo jsou k dispozici v sedmi velikostech od XS do 3XL, zatímco řada volného oblečení má velikosti od S do 3XL. Všechny stojí 1 500 jenů (~10 USD). K 50. výročí Hello Kitty bylo spuštěno také několik dalších projektů, včetně spolupráce s výrobci skleněného nádobí JoyJolt na limitované edici řady inspirované Hello Kitty. V současné době probíhají předobjednávky před akcí, kterou JoyJolt v létě oslaví toto výročí.

V listopadu 2024 se Hello Kitty dočká také velkého koncertu, na kterém vystoupí nejvýznamnější dabéři anime. Oznámeno bylo celkem 12 hvězd, včetně Miyu Irino (Shoya Ishida v Tichém hlase), Takeo Otsuka (Aqua v Oshi no Ko, Jinshi v Apothecary Diaries) a Shun Horie (Kyotaro Ichikawa v Nebezpečí v mém srdci), z nichž každý bude hrát jinou postavu Sanrio. Dne 26. června bude také vydáno album coververzí písní postaviček Sanrio. Níže se čtenáři mohou podívat na oznamovací upoutávku.

Přestože se postavičky Sanrio letos objevily v mnoha reklamních kampaních, jednou z nejčastějších je spolupráce se společností McDonald’s. Koncem února uvedl McDonald’s Japan na trh hračky Pompompurin Happy Meal a tento týden oznámil další řadu s Hello Kitty a sedmi dalšími postavičkami Sanrio. Hračky v limitované edici budou vydány od dubna do května ve třech samostatných kolech.

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Anime One Piece bude mít půlroční přestávku

Tvůrci anime One Piece prozradili, že oblíbený seriál bude mít od letošního října šestiměsíční přestávku. Toto rozhodnutí přichází v době, kdy se anime chystá...

Anime My Hero Academia skončí 8. sérií v roce 2025

Nadcházející osmá série anime seriálu My Hero Academia bude poslední. Toto oznámení přichází v návaznosti na nedávno ukončené finále sedmé série s názvem "Battle Without a Quirk", které bylo odvysíláno 7. října. Fanoušci se tak připravují na rozloučení se svými oblíbenými postavami. Letos v srpnu skončila také manga.

Producent anime Uzumaki vysvětlil náhlý pokles kvality

Diváci anime seriálu Uzumaki od společnost Adult Swim byli v uplynulém týdnu ohromeni výrazným poklesem kvality animace. Druhá epizoda vypadá daleko hůře než první, což vyvolalo značnou kritiku. Výkonný producent Jason DeMarco spolu s animátorem Henry Thurlow se k problému vyjádřili na sociálních sítích a vinu připsali externím produkčním společnostem a chybám vedení.

Anime Terminator Zero nejspíš dostane druhou sezónu

Anime seriál Terminator Zero od společnosti Netflix, který dostal převážně kladných recenzí od fanoušků i kritiků, se možná dočká druhé sezóny. První sezóna úspěšně přetvořila kultovní příběh Terminátora, představila divákům nové postavy a poutavý děj zasazený do Japonska. Nyní streamovací gigant nechtěně zveřejnil na platformu X chystané seriály, mezi nimiž se objevil i Terminator Zero.

Manga JoJo’s Bizarre Adventure: Steel Ball Run dostane oficiální anglické vydání

Manga JoJo's Bizarre Adventure: Steel Ball Run se konečně dočká oficiálního anglického překladu od společnosti Viz Media. Jedná se o jedno z nejvíce očekávaných oznámení, což podtrhuje neutuchající popularitu této kultovní série od Hirohiko Araki.

One Piece oznámil vydání streetwear kolekce ke svému 25. výročí

Streetwearová značka HYPLAND představila novou vzrušující kolekci k 25. výročí seriálu One Piece. Tato velmi očekávaná spolupráce, inspirovaná příběhovou linkou Punk Hazard, zahrnuje širokou škálu oblečení, doplňků a domácích potřeb s postavami jako Monkey D. Luffy, Brook a Trafalgar D. Water Law. Kolekce bude dostupná od 5. října 2024 v obchodě HYPLAND v městské čtvrti Kalifornie Little Tokyo a 7. října bude následovat vydání na eshopu.

Nadcházející anime Dandadan slibuje jedinečnou směs nadpřirozených a sci-fi prvků

Blíží se premiéra anime Dandadan, adaptace stejnojmenné mangy od autora Tatsu Yukinobu. Série nabízí inovativní kombinaci nadpřirozených a sci-fi prvků, která zaujme diváky a zároveň zpochybní tradiční žánry. Yukinobu v nedávném rozhovoru přiznal, že se nechal inspirovat hororovými mangy od Junji Ito nebo dílem Berserk od Kentaro Miura. Seriál vyjde 3. října v rámci pořadu Super Animeism Turbo japonské televizní stanice MBS.

Autor Hunter x Hunter prozradil zásadní novinky týkající se budoucnosti mangy

Do očekávaného návratu Hunter x Hunter do časopisu Weekly Shonen Jump zbývá pouhý týden. Jeho autor Yoshihiro Togashi se nyní podělil o důležité informace o svých plánech ohledně budoucnosti mangy. Po více než roční přestávce mohou fanoušci očekávat stálý přísun nového obsahu, přičemž místo pravidelného týdenního formátu se mohou objevit i delší kapitoly v jiných formátech.

Anime Spice and Wolf se dočká druhé sezóny

Anime seriál Spice and Wolf: Merchant Meets The Wise Wolf oficiálně potvrdil vydání druhé série. Vrátí se oblíbené postavy Kraft Lawrence a Holo the...

Yu-Gi-Oh! otevírá oficiální mezinárodní online obchod

Popularita ikonické karetní hry Yu-Gi-Oh! stále roste. Proto se rozhodla společnost Konami Cross Media NY, která je zodpovědná za produkci anglických adaptací série Yu-Gi-Oh!, spustit nový mezinárodní online obchod. Tato iniciativa ve spolupráci se společností Zavvigroup Ltd. má za cíl poskytnout nadšencům Yu-Gi-Oh! po celém světě přístup ke vzácným kartám, sběratelským předmětům a oblečení. Digitální obchod se tento měsíc chystá k pozvolnému spuštění a fanoušci netrpělivě očekávají jeho plný debut, který by se měl odehrát koncem roku 2024.
-Reklama-