Od chvíle, kdy se 20. června na Netflixu objevilo KPop Demon Hunters, je z něj neotřesitelný hit. Hudební fantasy o trojici idolů, kteří kromě zpívání loví i démony, se stalo globálním fenoménem a čísla sledovanosti přepisují dějiny streamovacích platforem. Kritici i fanoušci mluví o jedinečné kombinaci hudby, akce a nápadité animace, což potvrzuje i 95% hodnocení na Rotten Tomatoes. Film si udržel pevnou pozici v Top 10 nejen v USA, ale i po celém světě, a jeho popularita se ani po měsících od premiéry nezastavila.
KPop Demon Hunters se stalo prvním titulem v historii Netflixu, který během 91denního sledovacího okna překonal hranici 325 milionů zhlédnutí. Tím překonalo všechny dosavadní rekordy a posunulo se na pozici nejsledovanějšího filmu platformy. Zároveň se může pochlubit tím, že se už 15 týdnů v kuse drží v Top 10 a během té doby hned osmkrát obsadilo první příčku. Dosavadní lídr Red Notice zvládl 14 týdnů, ale nikoliv v řadě. Už to samo o sobě ukazuje, jak výjimečný fenomén tu vznikl.
Film navíc těží i z hudební stránky. Píseň „Golden“ ze soundtracku má velkou šanci uspět na Oscarech v kategorii Nejlepší původní píseň, zatímco celý snímek je jedním z favoritů na ocenění Nejlepší animovaný film. Hudba z KPop Demon Hunters se dlouho drží i na Billboard žebříčcích, což potvrzuje, že tenhle projekt dokázal prorůst do více oblastí popkultury.

Budoucnost značky a možné pokračování
Úspěch logicky otevírá otázky ohledně pokračování. Netflix údajně jedná se Sony o dalším díle nebo spin-offech, ale tvůrci Maggie Kang a Chris Appelhans striktně odmítají myšlenku hrané verze. Podle nich by se ztratila stylizace a energie, kterou dokáže animace vyjádřit lépe než realita. „V animaci vždycky posouváte tvary, nápady i gagy, a to by se hranou verzí ztratilo,“ vysvětlili.
Co bude dál? Pravděpodobně přijde lehký pokles sledovanosti, ale nominace na ceny a případné oznámení pokračování zájem znovu rozdmýchají. Už teď je ale jisté, že den, kdy KPop Demon Hunters poprvé opustí Top 10, se zapíše do historie stejně jako jeho triumfy. Animovaný hit tak potvrzuje, že i originální nápad může změnit pravidla hry a stát se kulturním fenoménem.