Film Suzume no Tojimari překonal v Japonských kinech všechna očekávání

Sdílej článek

Nejnovější film Makota Šinkaie Suzume no Tojimari k 26. březnu vydělal celkem 2.4 miliardy korun, překonal tak celkové tržby jeho předchozího snímku Tenki no Ko.

Suzume no Tojimari měl premiéru 11. listopadu. Za první tři dny se prodalo 1,33 milionů vstupenek za 313 milionů korun. Jsou to tak nejsilnější úvodní tři dny ze Šinkaiových filmů. Jeho předchozí film film Your Name za první tři dny utržil 212,6 milionu korun.

V Japonsku se film stal 14. nejvýdělečnějším filmem všech dob a osmým nejvýdělečnějším anime filmem.

Film bude brzy promítán po celém světě, kromě Asie, společnostmi Crunchyroll, Sony Pictures Entertainment, Wild Bunch International a Eurozoom, a to od 12. dubna.

Herečka Nanoka Hara ve filmu namluvila hlavní hrdinku Suzume Iwato. Hokuto Matsumura, člen idolové skupiny SixTONES, ve filmu dabuje postavu Sōta Munakata.

Šinkai film režíroval a napsal k němu scénář, Masajoši Tanaka navrhl postavy. Režisérem animace byl Kenichi Tsuchiya, výtvarníkem Takumi Tanji a hudbu k filmu složil Kazuma Jinnouchi společně s RADWIMPS.

Toaka, interpret TikToku, nazpíval jednu z ústředních písní filmu, „Suzume„.

Děj Suzume no Tojimari

Sedmnáctiletá středoškolačka Suzume Iwato se setkává s mladíkem jménem Sōta Munakata, který cestuje po Japonsku a hledá a zamyká dveře na opuštěných místech, aby zabránil obřímu nadpřirozenému červu způsobovat zemětřesení. Po nalezení a uzavření portálu červa se Sōta promění v klíčový kámen a Suzume zůstane, aby červa zapečetila. Objeví v sobě schopnost vidět posmrtný život a znovu se setká se svou tetou, která je posedlá východním klíčovým kamenem. Suzume se vydává do rodného města svého dětství, které bylo zničeného při zemětřesení v roce 2011, aby našla své staré dveře a vstoupila se Sadaijinem do posmrtného života. Zatímco Sadaijin odvádí pozornost červa, Suzume probudí Sōta a vrátí mu lidskou podobu. Suzume a Sōta opouštějí posmrtný život a o něco později na sebe znovu narazí.

Celkově je úspěch filmu Suzume no Tojimari v japonských pokladnách pozoruhodný a jeho nadcházející mezinárodní vydání je velmi očekáváno fanoušky po celém světě.

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Anime One Piece bude mít půlroční přestávku

Tvůrci anime One Piece prozradili, že oblíbený seriál bude mít od letošního října šestiměsíční přestávku. Toto rozhodnutí přichází v době, kdy se anime chystá...

Anime My Hero Academia skončí 8. sérií v roce 2025

Nadcházející osmá série anime seriálu My Hero Academia bude poslední. Toto oznámení přichází v návaznosti na nedávno ukončené finále sedmé série s názvem "Battle Without a Quirk", které bylo odvysíláno 7. října. Fanoušci se tak připravují na rozloučení se svými oblíbenými postavami. Letos v srpnu skončila také manga.

Producent anime Uzumaki vysvětlil náhlý pokles kvality

Diváci anime seriálu Uzumaki od společnost Adult Swim byli v uplynulém týdnu ohromeni výrazným poklesem kvality animace. Druhá epizoda vypadá daleko hůře než první, což vyvolalo značnou kritiku. Výkonný producent Jason DeMarco spolu s animátorem Henry Thurlow se k problému vyjádřili na sociálních sítích a vinu připsali externím produkčním společnostem a chybám vedení.

Anime Terminator Zero nejspíš dostane druhou sezónu

Anime seriál Terminator Zero od společnosti Netflix, který dostal převážně kladných recenzí od fanoušků i kritiků, se možná dočká druhé sezóny. První sezóna úspěšně přetvořila kultovní příběh Terminátora, představila divákům nové postavy a poutavý děj zasazený do Japonska. Nyní streamovací gigant nechtěně zveřejnil na platformu X chystané seriály, mezi nimiž se objevil i Terminator Zero.

Manga JoJo’s Bizarre Adventure: Steel Ball Run dostane oficiální anglické vydání

Manga JoJo's Bizarre Adventure: Steel Ball Run se konečně dočká oficiálního anglického překladu od společnosti Viz Media. Jedná se o jedno z nejvíce očekávaných oznámení, což podtrhuje neutuchající popularitu této kultovní série od Hirohiko Araki.

One Piece oznámil vydání streetwear kolekce ke svému 25. výročí

Streetwearová značka HYPLAND představila novou vzrušující kolekci k 25. výročí seriálu One Piece. Tato velmi očekávaná spolupráce, inspirovaná příběhovou linkou Punk Hazard, zahrnuje širokou škálu oblečení, doplňků a domácích potřeb s postavami jako Monkey D. Luffy, Brook a Trafalgar D. Water Law. Kolekce bude dostupná od 5. října 2024 v obchodě HYPLAND v městské čtvrti Kalifornie Little Tokyo a 7. října bude následovat vydání na eshopu.

Nadcházející anime Dandadan slibuje jedinečnou směs nadpřirozených a sci-fi prvků

Blíží se premiéra anime Dandadan, adaptace stejnojmenné mangy od autora Tatsu Yukinobu. Série nabízí inovativní kombinaci nadpřirozených a sci-fi prvků, která zaujme diváky a zároveň zpochybní tradiční žánry. Yukinobu v nedávném rozhovoru přiznal, že se nechal inspirovat hororovými mangy od Junji Ito nebo dílem Berserk od Kentaro Miura. Seriál vyjde 3. října v rámci pořadu Super Animeism Turbo japonské televizní stanice MBS.

Autor Hunter x Hunter prozradil zásadní novinky týkající se budoucnosti mangy

Do očekávaného návratu Hunter x Hunter do časopisu Weekly Shonen Jump zbývá pouhý týden. Jeho autor Yoshihiro Togashi se nyní podělil o důležité informace o svých plánech ohledně budoucnosti mangy. Po více než roční přestávce mohou fanoušci očekávat stálý přísun nového obsahu, přičemž místo pravidelného týdenního formátu se mohou objevit i delší kapitoly v jiných formátech.

Anime Spice and Wolf se dočká druhé sezóny

Anime seriál Spice and Wolf: Merchant Meets The Wise Wolf oficiálně potvrdil vydání druhé série. Vrátí se oblíbené postavy Kraft Lawrence a Holo the...

Yu-Gi-Oh! otevírá oficiální mezinárodní online obchod

Popularita ikonické karetní hry Yu-Gi-Oh! stále roste. Proto se rozhodla společnost Konami Cross Media NY, která je zodpovědná za produkci anglických adaptací série Yu-Gi-Oh!, spustit nový mezinárodní online obchod. Tato iniciativa ve spolupráci se společností Zavvigroup Ltd. má za cíl poskytnout nadšencům Yu-Gi-Oh! po celém světě přístup ke vzácným kartám, sběratelským předmětům a oblečení. Digitální obchod se tento měsíc chystá k pozvolnému spuštění a fanoušci netrpělivě očekávají jeho plný debut, který by se měl odehrát koncem roku 2024.
-Reklama-